Saturday, May 15, 2010

飛行機による絵画/Drawings By Airplanes

今日の夕方、買い物に行こうとした時、自転車に乗ったら、目の前に現れたのはすごくきれいな空でした。不思議ぐらいきれいだった。

私は何を考えずに、家に戻ってカメラをとりました。そして、鍵をアイタママ家を飛び出した。
一人で感動しながら写真を撮りました。
興奮しました。



Today evening, I was going to the supermarket to get some foods. Right after riding on my bicycle, what appeared in front of me was a beautiful sky. It was amazingly beautiful.

Without hesitating, I got back to my house to get my camera. Then I came out with my house UNLOCKED.
I was so excited while taking these photos, alone.



こんな空、珍しくない?isn't it "unusual"?


そのアーティスト/this is the artist


二台だった/there were 2 of them


シュ〜〜/Shuuuuuuu...


その後、「線」がフェードアウトした/the "lines" faded out later



やっぱり撮影は楽しい

Photography is really interesting




2 comments: